Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów na każdym etapie, od dobrania właściwego urządzenia, realizację zamówienia, przez sprawną dostawę i eksploatację aż po działania serwisowe.

Kładziemy szczególny nacisk na właściwą obsługę każdego zamówienia, zgodność produktów z katalogiem, terminową dostawę urządzeń, a także szybkie dokonanie napraw. Oferowane przez serwis BIOX usługi obejmują cały cykl życia produkowanych przez nas urządzeń.

Oddajemy do Państwa dyspozycji całą paletę usług serwisowych przeprowadzanych przez naszych pracowników:

Obsługa zamówień:
Sposób zamawiania
Sposób zamawiania

Aby przyspieszyć proces składania zamówienia należy podać dokładny symbol urządzenia, ze sposobem oznaczania można zapoznać się w zakładce produktowej właściwej typowi urządzenia. Jeżeli nie jesteście Państwo pewni który typ urządzenia najlepiej sprawdzi się w Państwa przypadku, prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, pomożemy Wam dobrać odpowiedni model.

Termin realizacji
Termin realizacji

Czas realizacji zależy od ilości i rodzaju zamawianych urządzeń. W przypadku podstawowych wariantów zazwyczaj nie przekracza on 2 tygodni, jednak w przypadku produktów wielowariantowych które wykonujemy pod zamówienie klienta, okres realizacji może się wydłużyć. Przy składaniu zamówienia zawsze otrzymacie Państwo przybliżony termin dostawy.

Potwierdzenie zamówienia
Potwierdzenie zamówienia

W każdym przypadku po złożeniu zamówienia powinniście otrzymać Państwo potwierdzenie, zawierające wszystkie istotne informacje dotyczące zamówienia, tj. typ urządzenia, ilość, cenę, przybliżony termin i miejsce dostawy oraz dane zamawiającego. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo potwierdzenia, może to oznaczać że zamówienie do nas nie wpłynęło.

Sposób płatności
Sposób płatności

Ufamy naszym klientom. Nie wymagamy przedpłaty za złożone zamówienia, standardowy termin płatności to 14 dni i jest on liczony od daty dostarczenia urządzenia na adres wskazany w zamówieniu. Fakturę oraz dokumentację techniczną wysyłamy osobno na adres siedziby firmy.

Dostawa urządzeń
Dostawa urządzeń

Zamówione urządzenia dostarczamy na wskazany adres korzystając z usług firm transportowych, koszt dostawy jest zawarty w potwierdzeniu zamówienia i fakturowany wraz z urządzeniami. Jeżeli chcieliby Państwo skorzystać z własnego kuriera lub odebrać zamówienie osobiście, prosimy o uzgodnienie tego na etapie składania zamówienia.

Reklamacje:
Proces obsługi
Proces obsługi reklamacji

Aby zgłosić reklamację na podstawie gwarancji lub naprawę pogwarancyjną prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza reklamacyjnego na adres biuro@biox.pl lub serwis@biox.pl.

W ciągu 24 godz. nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia poprawności informacji przesłanych w formularzu i ustalenia szczegółów dotyczących wysyłki uszkodzonego urządzenia.

Po otrzymaniu przesyłki i ustaleniu przyczyny uszkodzenia prześlemy Państwu informację o uznaniu zgłoszenia gwarancyjnego lub kalkulację remontową w przypadku gdy uszkodzenie nie było objęte gwarancją lub zgłoszono naprawę pogwarancyjną.

Po akceptacji przez Państwa kosztów naprawy i wykonaniu naprawy odsyłamy naprawione urządzenie na wskazany przez Państwa adres. Na remontowane przez nas urządzenia przysługuje Państwu 6-miesięczny okres gwarancji obejmujący elementy podlegające naprawie.